Pozycjonowanie stron oraz kampanie AdWords

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO – Search Engine Optimization ) to nic innego jak szereg działań w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania.

W wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google oprócz wyników organicznych pojawiają się także takie w formie reklamy. Są to linki sponsorowane, które znalazły się tam w ramach kampanii AdWords. Linki sponsorowane wyświetlają się najczęściej nad listą wyników organicznych ( pozycjonowane tradycyjną metodą ) , z prawej strony oraz na dole.

pozycjonowanie stron

Czym się zajmujemy?

Jak promujemy strony naszych klientów?

pozycjonowanie stron radom

SEO

optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych

adWords

Kampanie AdWords

Prowadzimy kampanie linków sponsorowanych Google

seo

Kampanie łączone

Połączone kampanie SEO, AdWords oraz Facebook

Prowadzenie fanpage

Prowadzenie fanpage

Prowadzenie fanpage, pozyskiwanie fanów, pisanie postów, promocja.

kampanie adwords

SEO czy SEM

Pozycjonowanie metodą tradycyjną to proces trwały i wymaga ciągłej kontroli. Często zmieniające się algorytmy Google oraz rosnąca konkurencja sprawiają, że stworzenie strony nie wystarcza. Nawet najlepiej zaopatrzony market na pustyni nie będzie sprzedawał. Podobnie jest ze stroną czy sklepem internetowym, dlatego tak ważne jest, aby zadbać o jego pozycje w wyszukiwarkach. Jest to metoda trwała, ale także dość czasochłonna szczególnie w przypadku nowych stron na efekty trzeba nieco poczekać.

Kampanie linków sponsorowanych – AdWords to nic innego jak płatna reklama. Płacimy za to, że pojawiamy się na początku listy, natychmiast po uruchomieniu kampanii. Każde unikalne wejście w link kosztuje nas określoną kwotę, która zależna jest od aktualnej konkurencji, pory dnia i wielu innych czynników. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest elastyczny budżet, który możemy dopasować do naszych potrzeb.